Moje projekty
Abeceda aneb Pestré hrátky s písmenky a obrázky
Spolupráce na didaktické hře Abeceda aneb Pestré hrátky s písmenky a obrázky
Matematické úkoly pro prvňáky
Autorka Matematické úkoly pro prvňáky – Záchrana ostrova čísel, nakladatelství EDIKA, vychází 7. 5. 2020
Série článků pro blog Agátin Svět
Série článků, které jsem napsala pro blog Agátin Svět. Slevový kód VESELACHALOUPKA 10 % sleva v e-shopu Agátin Svět
Prvňačka Ema a předškolák Tom
Didaktická pomůcka pro systematický rozvoj dětí Prvňačka Ema a předškolák Tom pro značku Učení s nápadem
Opakování pro prvňáky a druháky
Autorka Opakování pro prvňáky – dobrodružství s ufíky a Opakování pro druháky – dobrodružství v Africe, nakladatelství EDIKA, 12. 4. 2018
S Pepou do školy, nakladatelství HANAMI
Dlouhodobá spolupráce s úžasnou PaedDr. Hanou Mühlhauserovou – publikace S Pepou do školy a Čárymáry s Pepou
DUMy pro metodický portál RVP
Tvorba digitálních učebních materiálů (DUM) pro metodický portál RVP
Interaktivka
Tvorba obrázků pro Ivu Hrubou Eliášovou a její prima programy na interaktivní tabule
HP – Zábava domů
Tvorba materiálů pro tiskárny HP – Zábava domů – opakování pro 1. a 2. ročník
EU peníze školám
Tvorba materiálů a pracovních listů v rámci projektu EU peníze školám
Portál Vaše děti
Rozhovor pro portál Vaše děti
Curriculum vitæ
2004–2008
Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
2007–2008
Pädagogische Hochschule Wien
Primarstufe, Vídeň, Rakousko
2008–nyní
ZŠ a MŠ Loučany
u Olomouce
Učitelka 1. stupně ZŠ
2012–2018
Rodičovská dovolená
Další vzdělávání
Datum | Název semináře | Lektor(ka) |
---|---|---|
prosinec 2024 |
Formativní hodnocení podporující učení žáků |
Jana Kratochvílová |
listopad 2024 |
Konference Inspirativní didaktiky matematiky |
H-mat, Ostrava |
září 2024 |
Krajská konference prim. prevence RCH - Bezpečné prostředí a přátelské klima ve škole |
PPP a SPC Olomouc |
srpen 2024 | Formativního hodnocení II | EDUkační LABoratoř - Michal Orság |
srpen 2024 | Formativního hodnocení I | EDUkační LABoratoř - Michal Orság |
únor-duben 2024 | T.E.T. - Škola bez poražených | Katka Vrtišková |
únor 2024 | Jak učit žáky zvládat stres a budovat odolnost v měnícím se světě | Sluňákov - Zdena Štefanidesová |
leden 2024 | Prevence pro nejmenší | Descartes - Petr Halama |
prosinec 2023 | FKSP ve školství 2024 - metodika po zrušení vyhlášky | Resk education - Mgr. Seidlová |
listopad 2023 | Učiteling Brno | EDUin |
listopad 2023 | Trénink jazykových schopností podle D.B. Elkonina - základní kurz | Miroslava Nováková Schöffelová, Marína Mikulajová |
říjen 2023 | Profesní průprava zástupců ředitele | NPI- Brno |
říjen 2023 | Pomůcky do nové informatiky | Mgr. Tereza Vítková |
srpen 2023 | Škola Hejného metody na 1. stupni ZŠ I | H-mat, o.p.s |
květen 2023 | Úpravy ŠVP v rámci InspiIS | Infra |
květen 2023 | RWCT Čtením a psaním ke kritickému myšlení - navazující kurz | Markéta Pezlová, Katka Vrtišková |
duben 2023 | Výuka algoritmizace na ZŠ s roboty Edison | Edhouse |
březen 2023 | Rozvoj informatického myšlení u žáků 1. stupně ZŠ – praktický kurz k nové informatice | NPI - Mgr. Michal Sedláček |
březen 2023 | Rozvoj grafomotor. dovedností a odstranění grafomotor. obtíží | Mgr. Lenka Bínová |
únor 2023 | Sfumato - základní kurz | |
leden 2023 | Jak lépe učit ČJ ve 2. ročníku ZŠ | PaedDr. Hana Mühlhauserová |
leden 2023 | Gramatické učivo ve 2. ročníku Z - Tvořivá škola | Mgr. Radmila Zilayová |
prosinec 2022 | Digi roadshow | NPI Olomouc |
prosinec 2022 | Využití programovatelných robotů v MŠ a 1. stupni ZŠ | Tomáš Driml, Infra |
září 2022 | RWCT Čtením a psaním ke kritickému myšlení - základní kurz | Markéta Pezlová, Katka Vrtišková |
květen 2022 | Den ve třídě Začít spolu v ZŠ - Step by step | Miroslava Škardová |
květen 2022 | Boj o špetku aneb nové trendy v psaní rukou | Ivo Vodička |
březen 2022 | Rozšíření číselného oboru do 100 | Tvořivá škola - Tatjana Vrbová |
listopad 2021 | Angličtina- Aktivity pro nejmenší studentíky | Monika Skořepová, Infra |
listopad 2021 |
Přípravný seminář k T.E.T. Škola bez poražených pro pedagogické pracovníky |
Iva Pospíšilová, UPOL |
červenec 2021 |
Metodický průvodce 1. třídou - Čtení v 1. třídě - Psaní v 1. třídě |
Hana Mühlhauserová |
červen 2021 | Formativní hodnocení podporující učení žáků | Jana Kratochvílová |
květen 2021 | Nácvik sociálních dovedností pedagoga | Jiří Halda |
květen 2021 | Abeceda prvňáka - Učím se počítat | Milada Smutná |
březen 2021 | Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku | Jiřina Bednářová, Edupraxe |
únor 2021 | Můj brácha má prima bráchu | Jiří Halda |
únor 2021 | Myšlenkové mapy a kouzlo vizuálního plánování (metoda TODO-TODAY) - Online | Petr Ludwig |
únor 2021 | Co znamená respektovat a být respektován - Online | Jana Nováčková |
leden 2021 | Pozornost a nepozornost a jak na ni | Ludmila Leinweberová |
listopad 2020 | Online konference „Růst společně“ | |
listopad 2020 | Grafomotorika prakticky -webinář (po druhé) | Milada Smutná |
listopad 2020 | Když se v matematice nedaří aneb jak podpořit žáky nejen s dyskalkulií | Jiřina Bednářová |
říjen 2020 | Rozvíjení počtářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ | Marie Beranová |
září 2020 | Tvořivost přináší i do matematiky radost | Vladislava Bednářová |
září 2020 | Diagnostika matematických schopností a dovedností, varianta pro pedagogy škol a školní poradenská pracoviště | Jiřina Bednářová |
červen 2020 | Neklidné dítě - problematika ADHD, ADD | Lenka Bínová |
listopad 2019 | Abeceda prvňáka | Milada Smutná |
listopad 2019 | Posouzení vývoje čtení a psaní | Jiřina Bednářová |
květen 2019 | Od výuky čtení až po čtenářskou gramotnost | Hana Mühlhauserová |
únor 2019 | Grafomotorika prakticky | Milada Smutná |
listopad 2018 | Matematická gramotnost - Badatelská výuka | Zuzana Ella Havlíčková |
listopad 2018 | Plán pedagogické podpory a podpůrná opatření | Iva Tomášková |
srpen 2018 | Letní škola pro učitele Čeladná | Hello Ostrava |
únor 2018 | Zápisy do prvních tříd z různých úhlů pohledu | Lenka Bínová |
listopad 2017 | Rozvoj grafomotorických dovedností | Lenka Bínová |
duben 2017 | Rozvoj matematických představ u předškolních dětí | Lenka Bínová |
březen 2017 | Výchovné obtíže u předškolních dětí | Renata Abrahamová |
únor 2017 | Čtenářská pregramotnost | Lenka Bínová |
leden 2017 | Kritéria školní zralosti - odklad školní docházky | Lenka Bínová |
březen 2016 | Čtení a psaní v 1. třídě komplexně a prakticky | Hana Mühlhauserová |
květen 2014 | Grafomotorický kurz | UPOL |
únor 2014 | Genetická a globální metoda čtení | Daniela Smékalová |
leden 2012 | Tvořivá angličtina | Sylvie Doláková |
únor 2012 | Modely problémového chování dětí | Renata Abrahamová |
listopad 2011 | Reedukace specifických poruch učení | Lenka Bínová |
říjen 2011 | Dysortografie | Lenka Bínová |
září 2011 | Angličtina pro školáky | Sylvie Doláková |
srpen 2011 | Letní škola - činnostní učení ve 2. a 3. ročníku | Tvořivá škola, Velehrad |
červen 2011 | Angličtina pro nejmenší 2 | Sylvie Doláková |
duben 2011 | AJ Konference pro základní školy | OUP |
duben 2011 | Skládáme pro radost - Motýlí louka | Schola servis, Olomouc |
duben 2011 | Metody vyučování čtení - nové poznatky | Olga Zelinková |
březen 2011 | Příprava projektů na ZŠ a využívání ICT | CVLK |
únor 2011 | Činnostní učení ve 2. a 3. ročníku | Tvořivá škola, Hálkova |
leden 2011 | Aktivizující metody při výuce AJ: I. - IV. | Sylvie Doláková |
prosinec 2010 | Moderní metody ve výuce AJ na 1. stupni | RVP e-learning |
prosinec 2010 | Angličtina pro nejmenší | Sylvie Doláková |
září 2010 | Jazykově - metodický kurz AJ, výstupní úroveň A2 | Schola servis, Olomouc |
červenec 2010 | Letní škola - činnostní učení ČJ v 1. ročníku | Tvořivá škola, Litoměřice |
květen 2010 | Storrytelling and Drama | Sylvie Doláková |
květen 2010 | Konference tvořivých škol | Tvořivá škola, Brno |
březen 2010 | Make them HAPPY, Keep them HAPPY | Oxford |
únor 2010 | Stateček aneb zemědělství dříve a dnes | Sluňákov |
prosinec 2009 | Činnostní učení ve výuce ČJ v 1. ročníku | Tvořivá škola, Hálkova |
říjen 2009 | Oxford Methodology Day for Primary Schools | OUP |
říjen 2009 | Jazykově - metodický kurz AJ, výstupní úroveň A2 | Schola servis, Olomouc |
duben 2009 | AJ Konference pro základní školy | OUP |
duben 2009 | Metodika angličtiny na 1. stupni ZŠ | NIDV |
leden 2009 | The Basics, Songs, Storytelling, Puppets | OUP |
listopad 2008 | Vyjmenovaná slova a slovní druhy | Tvořivá škola, Hálkova |
říjen 2008 | Basics, Warmers, Fillers and Wrap up Activities | Oxford Teachers´Academy |